bksoft FORUM
    Register Calendar Members List Team Members Search Frequently Asked Questions Go to the Main Page

bksoft FORUM » OFF TOPIC » All sorts of things » dickes fettes Danke » Hello Guest [Login|Register]
    Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
    Post New Thread Post Reply
    Go to the bottom of this page dickes fettes Danke
    Author
    Post « Previous Thread | Next Thread »
    Ricc220773 Ricc220773 is a male
    Junior Member

Registration Date: 02-01-2008

Level: 22 [?]
    Experience: 40,627
    Next Level: 49,025

8,398 points of experience needed for next level

top dickes fettes Danke Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

In meinem Beitrag unter Licht24Pro ist zu lesen wofür ich diese Software nutze. Allerdings ist nicht immer alles so leicht wie es sich in meinem Beitrag liest. Nicht in jedem Katalog sind die technischen Daten der Relaiskarte verständlich Baby angegeben und nicht jede Software bedient man im Schlaf. Dafür stand mir bksoft in einigen Mails hilfreich zu Seite. Auch an kleinen Verbesserungen (obwohl mein alter Rechner die Schuld trägt) wurde sofort gearbeitet.
    Kurz, dafür hier mal

ein dickes fettes Danke

Gruß Ricc

02-03-2008 00:42 Ricc220773 is offline Send an Email to Ricc220773 Homepage of Ricc220773 Search for Posts by Ricc220773 Add Ricc220773 to your Buddy List Add Ricc220773 to your Contact List
    Tree Structure | Board Structure
    Jump to:
    Post New Thread Post Reply
    bksoft FORUM » OFF TOPIC » All sorts of things » dickes fettes Danke

Forum Software: Burning Board 2.3.6, Developed by WoltLab GmbH